Η λίμνη Glenville είναι ένα κρυμμένο στολίδι στο Δυτικό NC

September 21, 2022 0 Von admin

Η λίμνη Glenville στην κομητεία Jackson, NC είναι πραγματικά ένα κρυμμένο στολίδι, ιδανικό για οικογένειες, ειδικά που αγαπούν την ύπαιθρο, και ένα ήσυχο καταφύγιο μακριά από την πολυάσχολη ζωή μας.

Ευχαριστούμε την κομητεία Jackson, Βόρεια Καρολίνα που μας προσκάλεσε να περάσουμε ένα Σαββατοκύριακο στη λίμνη Glenville.

Η περιοχή Cashiers της Δυτικής Βόρειας Καρολίνας έχει μια ξεχωριστή θέση στην καρδιά μου από τότε που η οικογένειά μου μετακόμισε στη Νότια Καρολίνα πριν από περισσότερα από οκτώ χρόνια, επειδή ήταν το πρώτο μέρος που κάναμε οικογενειακές διακοπές. Και ήταν απλά καταπληκτικό – κάναμε πεζοπορία, φάγαμε σε υπέροχα εστιατόρια, κολυμπήσαμε σε καταρράκτες, δοκιμάσαμε το paddle boarding και κάναμε αυτό το χαλαρωτικό οικογενειακό ταξίδι που είχα οραματιστεί. Τώρα, ακόμη και χρόνια αργότερα και μετά από πολλές ημερήσιες εκδρομές στην περιοχή, είμαι ακόμα ερωτευμένος με αυτό το κομμάτι του ουρανού και ήμουν στην ευχάριστη θέση να εξερευνήσω ένα μέρος της κομητείας Τζάκσον που δεν είχα ακόμη ελέγξει: τη λίμνη Glenville.

Οι δύο κόρες μου, ηλικίας 11 και 8 ετών, μάζεψαν όσο περισσότερο μπορούσαμε για το Σαββατοκύριακο και έφυγαν απρόθυμα επειδή περάσαμε τόσο ωραία μαζί. Έχω ήδη μια λίστα με πράγματα που θέλω να κάνω και τα οποία δεν καταφέραμε. Αλλά, προς το παρόν, επιτρέψτε μου να σας πω γιατί η λίμνη Glenville πρέπει να είναι στη λίστα με τα μέρη της οικογένειάς σας για να πάτε, ειδικά αν ψάχνετε για αυτό το κρυμμένο στολίδι ενός σημείου για να χαλαρώσετε και να απολαύσετε ο ένας τον άλλον. Και ένα από τα καλύτερα μέρη: κάναμε ολόκληρο το ταξίδι μας το Σαββατοκύριακο με ένα μόνο ντεπόζιτο βενζίνης.

Αν χρειάζεστε περισσότερες ιδέες για μέρη για να πάτε και πράγματα που μπορείτε να κάνετε στην περιοχή των Ταμείων, δείτε τον μεγάλο μας οδηγό!

Pines Rec Lake Glenville
Περιοχή αναψυχής Pines στη λίμνη Glenville

Σχετικά με τη λίμνη Glenville

Η λίμνη Glenville δημιουργήθηκε το 1941 και χρησίμευσε ως πηγή ενέργειας για την κατασκευή βομβαρδιστικών B17 υπό τις οδηγίες του Προέδρου Franklin Roosevelt. Όχι μόνο αυτό, αλλά χρησίμευσε επίσης ως πηγή ενέργειας για τις πυρηνικές μας επιχειρήσεις στο πλαίσιο του Έργου Μανχάταν. Έφερε επίσης ηλεκτρική ενέργεια στην περιοχή Cashiers/Highlands για πρώτη φορά. Όταν δημιουργήθηκε η λίμνη, πλημμύρισε την τοπική πόλη του Αμβούργου και πολλές κατασκευές εξακολουθούν να παραμένουν κάτω από το νερό εκτός από τους τάφους, οι οποίοι μεταφέρθηκαν σε ένα λόφο με θέα στη λίμνη.

Η λίμνη βρίσκεται στα 3.494 πόδια πάνω από την επιφάνεια της θάλασσας και είναι καθαρή και δροσερή. Έχει ακτογραμμή 26 μιλίων, μερικές ράμπες δημοσίων σκαφών και μια όμορφη αμμώδη παραλία προσβάσιμη στο Pines Recreation Area. Είναι επίσης μέρος του μοναδικού εύκρατου τροπικού δάσους σε αυτό το τμήμα της χώρας. Εάν έχετε πάει στη λίμνη Jocassee, είναι επίσης μέρος αυτού του ίδιου εύκρατου τροπικού δάσους. Γιατί είναι τόσο ωραίο αυτό; Επειδή παρέχει εξαιρετικά μικροκλίματα για χιλιάδες είδη φυτών και ζώων που δεν υπάρχουν πουθενά αλλού στον κόσμο. Είναι ένα επιθυμητό μέρος έρευνας για βοτανολόγους, οικολόγους, γεωλόγους και πολλές άλλες επιστήμες.

Ηλιοβασίλεμα στη λίμνη Glenville

Επίσης, λόγω της ποικιλομορφίας της χλωρίδας και της πανίδας, τα χρώματα του φθινοπώρου στη λίμνη Glenville είναι θεαματικά επειδή υπάρχουν τόσα πολλά διαφορετικά είδη δέντρων που αλλάζουν χρώμα.

Τι να κάνετε στη λίμνη Glenville

Η λίμνη Glenville βρίσκεται σχεδόν στο κέντρο της κομητείας Τζάκσον, μεταξύ Sylva και Cashiers, και λιγότερο από δύο ώρες από το Greenville, SC. Όλα αυτά για να πούμε ότι βρίσκεται ακριβώς στην καρδιά της πεζοπορίας και της χώρας με καταρράκτες. Υπάρχουν επίσης πολλά υπέροχα μέρη για φαγητό και μπορείτε να κολυμπήσετε στη λίμνη κατά τους θερμότερους μήνες.

Ο Χώρος Αναψυχής Πεύκων

Όλοι ξέρετε πόσο αγαπάμε τις αμμώδεις ορεινές παραλίες μας, σωστά; Λοιπόν, βρήκαμε ένα νέο για να προσθέσουμε στη λίστα μας! Χωρίς καρχαρίες, χωρίς παλίρροιες, χωρίς ακτίνες ή μέδουσες, χωρίς αλμυρό νερό στα μάτια στη λίμνη Glenville. Η όμορφη λίμνη έχει μια μεγάλη περιοχή για αναψυχή ακριβώς πάνω στο νερό στο Χώρος Αναψυχής Πεύκων.

Υπάρχουν τουαλέτες, παγκάκια για πικνίκ, πολλές σκιερές περιοχές κάτω από τα μεγάλα πεύκα, αμμώδης παραλία, χώρος για κολύμπι και προβλήτα για ψάρεμα. Είχα φέρει τα κουπιά μας και σχεδίαζα να βγούμε στη λίμνη, αλλά μας τελείωσε ο χρόνος, που προφανώς σημαίνει ότι θα επιστρέψουμε. Μπορείτε να νοικιάσετε καγιάκ, σανίδες κωπηλασίας ή βάρκες από αυτά τα μέρη στη λίμνη.

Υπάρχουν επίσης δανεικά σωσίβια στο Pines Recreation Area, κάτι που είναι πολύ ωραίο για εμάς τους γονείς που ξεχάσουμε να τα φέρουμε. Και είναι όλα δωρεάν! Υπάρχει δωρεάν χώρος στάθμευσης τόσο στο οικόπεδο Pines Rec όσο και απέναντι, όπου μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση στο μονοπάτι προς το High Falls, το οποίο θα αναφέρω σε λίγα λεπτά.

Η περιοχή αναψυχής Pine Creek βρίσκεται στο 1965 Pine Creek Road, Cullowhee, NC.

Κάντε μια περιήγηση με σκάφος

Η μοναδική περιήγηση με σκάφος που διατίθεται στη λίμνη Glenville είναι με τον καπετάνιο Mark Wise στο Lake Glenville Scenic Waterfall Cruises. Πήραμε τη δίωρη κρουαζιέρα με σκάφος γύρω από τη λίμνη Glenville και ήταν φανταστικό! Το σκάφος είναι πραγματικά άνετο και ο Captain Mark είναι ένας εξαιρετικός ξεναγός. Πήραμε μια συντριβή για την ιστορία της λίμνης, την πόλη που είναι υποβρύχια, τα τοπικά οικοσυστήματα και τους φαλακρούς αετούς.

Υπάρχουν τρεις καταρράκτες που θα δείτε και θα απολαύσετε έναν χαλαρωτικό χρόνο στην όμορφη λίμνη. Και είναι για κάθε ηλικία και ικανότητα. Το σκάφος είναι προσβάσιμο σε άτομα με ειδικές ανάγκες και τα παιδιά θα λατρέψουν να ταΐζουν τις πάπιες και τις χήνες που εμφανίζονται δίπλα στο σκάφος. Διαβάστε ολόκληρη την κριτική μας για τη γραφική κρουαζιέρα με σκάφος στη λίμνη Glenville.

Πάρτε μεσημεριανό γεύμα ή δείπνο στο Happs Barn & Grill

Όχι μόνο μάθαμε τα πάντα για τη λίμνη Glenville από τον Captain Mark, αλλά μας έδωσε επίσης συμβουλές Καλή τύχη, ένα εστιατόριο μόλις πέντε λεπτά από τη μαρίνα. Τι υπέροχο έχει αυτό το μέρος; Διαθέτει τρύπα καλαμποκιού και μίνι γκολφ για παιδιά (ή ενήλικες), ώστε να μπορούν να παίζουν ενώ χαλαρώνετε και να πίνετε μια craft μπύρα ή να χαλαρώνετε και να κάνετε συζητήσεις με ενήλικες χωρίς την απόσπαση της προσοχής των συνεχών ερωτήσεων από τα παιδιά. Το μέρος διαθέτει τραπεζαρία σε εσωτερικούς και εξωτερικούς χώρους, ζωντανή μουσική, ένα τεράστιο τζάκι και γιγαντιαίες τηλεοράσεις, ώστε να μην χρειάζεται να χάσετε την αγαπημένη σας ομάδα ενώ βρίσκεστε σε διακοπές.

Happs στο μίνι γκολφ της λίμνης Glenville

Το μενού περιλαμβάνει μπιφτέκια, σαλάτες και σάντουιτς καθώς και καθημερινές σπεσιαλιτέ. Πήρα μια σαλάτα Southwestern, η οποία ήταν πολύ καλή, και τα παιδιά μου πήραν και τα δύο το παιδικό γεύμα με τρυφερά κοτόπουλο, το οποίο ήταν αρκετά μεγάλο. Κανένας από τους δύο δεν μπορούσε να το τελειώσει ουσιαστικά. Είναι ένα απλό εστιατόριο όπου παραγγέλνεις από ένα παράθυρο και ένας διακομιστής βγάζει το φαγητό. Αναμένετε να πληρώσετε περίπου $10+/άτομο.

Η διεύθυνση είναι 5914 State Route 107, Glenville, NC .

Πάρτε έναν περίπατο

Ενώ υπάρχει απεριόριστη πεζοπορία στην κομητεία Τζάκσον, αν πάτε στην περιοχή αναψυχής Pines και παρκάρετε απέναντι (ή ακόμα και ακριβώς στην παραλία και περπατήσετε απέναντι), θα βρεθείτε στην κορυφή του μονοπατιού για τους όμορφους High Falls. Υπάρχουν αρκετοί High Falls σε όλη τη Βόρεια Καρολίνα και αυτός βρίσκεται στη λίμνη Glenville και έχει δύο μονοπάτια. Αυτό το μονοπάτι είναι η συντομότερη, αλλά πιο απότομη, διαδρομή προς τους καταρράκτες.

Έχω κάνει πεζοπορία και στα δύο μονοπάτια προς τον καταρράκτη και προτιμώ αυτό στο Pines Recreation γιατί είναι πιο σύντομο. Είναι απότομο και βραχώδες, αλλά εφόσον έχετε σωστά παπούτσια και νερό και γνωρίζετε ότι θα χρειαστεί να πάτε αργά, θα πρέπει να είστε εντάξει. Το παρακολουθήσαμε σε περίπου 1,4 μίλια μετ‘ επιστροφής. Το μονοπάτι είναι φιλικό προς τα σκυλιά αρκεί να είναι με λουρί. Και φροντίστε να μείνετε μακριά από τα βράχια γύρω από τον καταρράκτη καθώς είναι ολισθηροί και εφαρμόστε τις αρχές του Leave No Trace, μαζεύοντας τα σκουπίδια σας και βγάζοντάς τα μαζί σας.

High Falls Lake Glenville

Το High Falls είναι πάνω από 100 πόδια και είναι δύο επιπέδων. Το νερό ρέει από το West Fork του ποταμού Tuckasegee. Δείτε τι είναι πραγματικά υπέροχο για αυτόν τον καταρράκτη: το φράγμα πάνω από τους καταρράκτες ανοίγει σε επιλεγμένες ημερομηνίες την άνοιξη και το καλοκαίρι, μετατρέποντας τον καταρράκτη από μια όμορφη ροή σε έναν ισχυρό καταρράκτη. Δεν θέλετε να βρίσκεστε πουθενά κοντά στον πυθμένα αυτού του καταρράκτη ή στα πλάγια όταν απελευθερώνεται το φράγμα. Οι ακραίοι καγιάκερ θα πάνε πάνω από τον καταρράκτη αυτό το διάστημα για λόγους που δεν το γνωρίζω!

Πήγαινε για ψώνια

Μας άρεσε να ψωνίζουμε στο Ταμίες Αγροτική Αγορά, μια αυτόνομη αγορά με τα πάντα, από μπέικον μέχρι τοπικό μέλι μέχρι φρούτα και προϊόντα μέχρι αγγεία και εποχιακά είδη. Έχουν επίσης κρασί, σοκολάτα και μπορείτε να παραγγείλετε μεσημεριανό γεύμα και να φάτε στα διπλανά τραπέζια για πικνίκ.

Ταμίες Αγροτική Αγορά
Ταμίας Αγροτικής Αγοράς

Μας άρεσε επίσης πολύ το Cashiers Candy Shoppe, το οποίο έχει μια εκλεκτική σειρά από ρούχα, είδη σπιτιού και ένα ολόκληρο δωμάτιο αφιερωμένο σε γλυκά και σοκολάτα. Ήταν καταπληκτικό. Αλλά το καλύτερο μέρος για τα παιδιά μου ήταν να χαϊδέψω τα δύο Γκόλντεν Ριτρίβερ που υποδέχονταν τους επισκέπτες. Ήταν αξιολάτρευτα και ένα γύρισε αμέσως για κοιλιακά κατοικίδια όταν μια από τις κόρες μου της έδινε λίγη αγάπη. Τόσο χαριτωμένο.

Πού να μείνετε στη λίμνη Glenville

Το καλύτερο στοίχημά σας είναι ένα AirBnB ή VRBO στη λίμνη Glenville. Έμεινα σε ένα φανταστικό δύο υπνοδωματίων, δύο μπάνια AirBnB με θέα στη λίμνη Glenville. Ήταν απλώς η τελειότητα. Το πίσω μπαλκόνι έβλεπε στη λίμνη και απολαύσαμε τα πιο τέλεια ηλιοβασιλέματα εκεί. Είχε μια πλήρη κουζίνα, καφετιέρα, τοστιέρα και σχεδόν όλα όσα χρειαζόσουν για να μαγειρέψεις στο σπίτι αν το ήθελες. Μένω συχνά στα AirBnB όταν ταξιδεύω και αυτό ήταν ένα από τα αγαπημένα μου. Δεν είχε άμεση πρόσβαση στη λίμνη αλλά ήταν μόλις οκτώ λεπτά από την περιοχή αναψυχής Pines.

Άποψη της λίμνης Glenville
Θέα από το «Almost Heaven» AirBnB στη λίμνη Glenville

Η άλλη επιλογή είναι το κοντινό Hampton Inn & Suites ακριβώς απέναντι από το Sapphire Valley Resort στο Cashiers, περίπου 10 λεπτά από τη λίμνη Glenville. Αυτό το ξενοδοχείο διαθέτει εσωτερική πισίνα, δωρεάν πρωινό και είναι μια εξαιρετική επιλογή για οικογένειες που δεν έχουν προϋπολογισμό.

Είστε έτοιμοι να επισκεφθείτε ακόμα τη λίμνη Glenville; Ειλικρινά δεν μπορούμε να περιμένουμε να επιστρέψουμε. Ήταν ένα τόσο υπέροχο Σαββατοκύριακο γεμάτο υπέροχες αναμνήσεις!